Meidän palvelut

Tarjoamme Teille liikunta- ja hyvinvointipalveluita paikan päällä tai etänä. Räätälöimme kaikki palvelumme juuri Teille sopiviksi!

Tilaa hyvinvointia

Aivojumppa

Ohjattu motoristen liikkeiden jumppa

Yksinkertaisten liikkeiden avulla pyritään edistämään aivopuoliskojen välistä yhteistyötä.

Erityisesti kehon keskiviivan ylittävät liikkeet sekä kehon molempia puolia käyttävät ristikkäisliikkeet integroivat aivopuoliskot tehokkaasti yhteistyöhön. Keskilinjan ylittäminen on välttämätön taito kaikissa toiminnoissa, joissa tarvitaan kehon kumpaakin puolta. Aivojumpan keskilinjan liikkeet helpottavat normaaliin kehitykseen kuuluvien taitojen kypsymistä ja vahvistavat jo olemassa olevia taitoja. Liikeaivokuoren säännöllinen aktivointi tekee hermoverkoista aiempaa yksityiskohtaisempia, jolloin suoritukset paranevat kaikilla elämänalueilla.

Peppu ylös penkistä

Ohjattu taukojumppa työpaikalla

Istuminen on monille lihaksillemme lähes täydellinen lepotila, esimerkiksi toimistotöissä istumiseen liittyy joidenkin lihasten jännitystä. Tämä johtuu yksilöllisten erojen aiheuttamasta kuormituksesta. Istuminen hidastaa aineenvaihduntaamme ja kuormittaa selän rakenteita – etenkin välilevyjä. Erittäin tärkeää on ymmärtää, ettei vapaa-ajan liikuntaharrastukset riitä ehkäisemään istumisen negatiivisia vaikutuksia. Siksi on ryhdistäydyttävä liikuskeluun kesken työpäivän. Istumista kannattaakin yrittää tauottaa mahdollisimman paljon. 

Tauot lisäävät aineenvaihduntaa lihasten lisäksi myös aivoissasi, joten tauon jälkeen ajatus kulkee usein paremmin.

Valitse vaihtoehdoista: Kuminauhajumppa, keppijumppa, omalla keholla tapahtuva taukojumppa

Ohjattu taukojumppa työpaikalla

Istuminen on monille lihaksillemme lähes täydellinen lepotila, esimerkiksi toimistotöissä istumiseen liittyy joidenkin lihasten jännitystä. Tämä johtuu yksilöllisten erojen aiheuttamasta kuormituksesta. Istuminen hidastaa aineenvaihduntaamme ja kuormittaa selän rakenteita – etenkin välilevyjä. Erittäin tärkeää on ymmärtää, ettei vapaa-ajan liikuntaharrastukset riitä ehkäisemään istumisen negatiivisia vaikutuksia. Siksi on ryhdistäydyttävä liikuskeluun kesken työpäivän. Istumista kannattaakin yrittää tauottaa mahdollisimman paljon. 

Tauot lisäävät aineenvaihduntaa lihasten lisäksi myös aivoissasi, joten tauon jälkeen ajatus kulkee usein paremmin.

Valitse vaihtoehdoista: Kuminauhajumppa, keppijumppa, omalla keholla tapahtuva taukojumppa

.

Peppu ylös penkistä

Rentoutuminen

Rentoutuminen yrityksen tiloissa

Stressi vetää lihakset jumiin. Siksi toisinaan kannattaa kellahtaa matolle ja tehdä muutama rentoutusharjoitus. Yhdistä lempeät venytykset rauhalliseen hengitykseen ja anna kehon palautua henkisestä kuormasta.

Stressi saa aikaan lihasjännitystä. Jos stressaava jakso kestää pitkään, isot lihasryhmät, kuten lonkankoukistajat ja takareidet, voivat jäykistyä. Jännitys kiristää myös pallea- ja selkälihaksia. Siksi keho saattaa joskus olla mielen rentoutumisen tiellä. Silloin rentoutusharjoitus on paikallaan.

Happihyppely

Kävely / sauvakävely työpaikan läheisyydessä

Kävelyä kannattaa harrastaa niska- ja selkäkivusta huolimatta säännöllisesti. Kävely pitää selän ja vartalon lihakset aktiivisina. Tehostunut hengitys sekä käsien ja jalkojen myötäliikkeet parantavat selkärangan liikkuvuutta. Kävely myös ennaltaehkäisee selkäkivun uusiutumista.

Kävely on helppo liikuntamuoto, sillä se ei vaadi erityisiä järjestelyjä. Kävely edistää kuntoutumista myös erilaisten selkäleikkauksien jälkeen.

Kävely / sauvakävely työpaikan läheisyydessä

Kävelyä kannattaa harrastaa niska- ja selkäkivusta huolimatta säännöllisesti. Kävely pitää selän ja vartalon lihakset aktiivisina. Tehostunut hengitys sekä käsien ja jalkojen myötäliikkeet parantavat selkärangan liikkuvuutta. Kävely myös ennaltaehkäisee selkäkivun uusiutumista.

Kävely on helppo liikuntamuoto, sillä se ei vaadi erityisiä järjestelyjä. Kävely edistää kuntoutumista myös erilaisten selkäleikkauksien jälkeen.

Happihyppely

Hieronta

Tulemme hieromaan työpaikallenne

Kaikki tietävät että hieronta rentouttaa lihaksia ja mieltä. Hieronnalla on kuitenkin myös muita terveysvaikutuksia: Hieronta lievittää kipua, parantaa päänsärkyjä sekä parantaa huomattavasti
unenlaatua.

1) Klassinen hieronta 45 – 90 min

2) Urheiluhieronta 45 – 90 min

Ota Yhteyttä

12 + 5 =